4 dagars party

Jag är slut och min kropp tror jag inte orkar med mig längre. Men har haft det så jävla bra så det kvittar!! :)

Först blev det en tur till Jönkan där jag umgicks med 3 finfina vänner. Kokade kräftor, plockade svamp och blåbär, och drack en massa rosé vilket resulterade i lite partajande!

När jag kommit hem därifrån blev det en snabbis till skolan för att underhålla hjärnan lite. På kvällen blev det fest i Norrköping med lite nya vänner som jag gillar massor! Det blev lite smink, mycket sprit, lite hångel o mycket tjejsnack! Kvällen förstördes dock lite av att jag var ledsen, förbannad och såg svart. Men skönt att man har härliga tjejer..

På lördagsmorgonen fick jag lite bråttom till bussen mot Stockholm. Kom springandes i sista sekunden och gladde min vän som trodde hon skulle få åka ensam :) Satt där bakis och halvdöd, men piggnade till efter att vi checkat in på ett finfint hotellrum på söder, sushi och lite shopping. Hittade ett par helt underbara kilklackskor, svarta och höga som tusan :) På kvällen blev det party igen då vi var på en dubbel 30-årsfest!

Denna dag har bestått av en megastor frukostbuffé, umgänge med världens bästa A och betal-tv-kollande (om man inte har guldkort vill säga :)) i hotellsängen.

Nu är jag hemma igen och ska kramas med mina kissar!

Tjupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0