9 koppar kaffe senare

Gaaaaaaaah, koffeinet har ingen inverkan på mig! Är nu inne på min tionde kopp och hade hoppats på att vara pigg vid det här laget, men ack nej.



Haha, Jennas 10 budord del 1. Det här är grejer du inte skall göra som kille, som har hänt Jenna..

"Du skall icke låtsas att den halkade fel (här syftar jag på bakdörrskillar somvartannat juck försöker sticka in en i baken)"
"Du skall icke kunna ta emot en större dildo än jag kan"
Saker du inte får säga:
"Men min förra flickvän brukade göra det"
"Dina bröst känns nästan lika fina som min systers"
"De här sexleksakerna är nästan helt nya"

Del 2, om avsugningar

"Du skall experimentera med ansiktssprut och att svälja: ett ansiktssprut är när killen kommer i ditt ansitkte och jag känner inte en enda man som inte tänder på det. Att svälja är ju också mycket sexigt. Det är visserligen något man måste lära sig att tycka om, men det smakar också bra om han äter bra (särskilt om han äter ananas)"
"Du skall inte få det i ögonen"



Mina kurrkissar är lite trötta och myssugna :)

Kommentarer
Postat av: pp

haha! fina budord. fina soffor. tyvärr måste jag meddela att jag verkligen inte lever upp till pp-titeln för tillfället... puss bejby

2008-08-29 @ 07:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0