Porrpolare - ett inlägg tillägnat min PP Sofia

Jag har fått en uppgift av min kära PP Sofia att skriva ett inlägg om pp-skap. Så nu kör vi..

Vad är en porrpolare? Hur är en riktig porrpolare egentligen? Kompisar som knullar, eller som pratar porr eller som i coupling (se nedan)..? Jag anser att en PP är någon man alltid kan komma till och någon som inte dömer en. En PP berättar minsta lilla grej som hänt och lyssnar på den andre.

S, kommer du ihåg historien om hur/när vi blev PP?

I Coupling (engelsk humorserie) tog de upp fenomenet porrpolare. Det är alltså två vänner som ingår ett förbund, att om den ene dör, ska den andre ta sig in i den dödes lägenhet och städa undan all porr innan hans/hennes föräldrar går genom dödsboet. Det tycker jag låter bra, är du med på det PP? Just nu är det A som har nyckeln till mitt hem, men du får låna den av henne.

/PPPP (porrpolarenporrpatrice)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0