Soffan är köpt!

Weee..! Nu är min jakt slut, soffan den är vald och betald! Den kommer förhoppningsvis redan i morgon att stå i mitt vardagsrum :)

Jag och A provlåg den massor och den är helt underbar... En massa goa dunkuddar man bara kan mysa in sig i, I LIKE!

Annars idag har jag varit på seminarium och sen blev det storhandling. Har tänkt (som många gånger innan) att jag ska börja käka lite bättre och mer regelbundet, så nu är hela kylen fylld med god(grön)saker.. Ingen studentmat direkt.

Och det där kaffet jag drack igår hade visst effekt. Detta märkte jag efter att jag vaknat en-två timmar efter att jag hoppat i säng. Låg med ögonen uppspärrade hela natten.. gaaah! Nedskärning på kaffe, därmed basta.

Haha, ni måste gå in på den här sidan! Det är ett test av "framstjärtar". http://www.yttermera.se/sex_och_karlek/for_man/sex/vi_testar_framstjartar.html

Kommentarer
Postat av: bitterbaggen

jävligt snygg soffa alltså,har kollat på en själv..hmm funderar lite! bra val!

2008-09-14 @ 16:39:41
URL: http://bitterbaggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0