God jul o sånt där

Så ja, nu kör vi!

Klockan är 00:38:17 och det är julafton. Alla paket (har haft hur många som helst att köpa till) är inhandlade och inslagna. I morgon bitti (eller idag menar jag) ska jag försöka komma på lite fula rim bara :)

Är hemma i Järpen hos min mor nu. Myyys! Har haft lite paketöppning hos min plastpappa (mina syskons pappa), han är så gullig.. fick ett jättesnyggt halsband med örhängen från Snö. I like!!!

Innan jag kom hit var jag hos min andra familj i Rombäck, där blev det mycket hästkörning, julgodisbak o annat ståhej. Det är riktigt nice att vara uppe och träffa alla!

Nu ska jag lägga mig här på soffan o sova några timmar, sen blir det julgrötskok och runt tre åker vi till mormor där vi ska ha julaftonsmys.

Jod gul!



Kommentarer
Postat av: pp

hej babe! god jul! puss!

2008-12-27 @ 03:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0