Lite bitter för tillfället

Ingen bra dag.. har sovit skit, vaknade förkyld o dan, borde komma igång mer med tentapluggandet och så är det nå så jävulskt lyhört i huset jag bor i.
Dels så hörde jag mina 50-åriga grannar göka igår kväll, och nu tvingas jag lyssna på när dom spelar jul/dansbandsmusik!! Vad är upp med det?
Nu ska jag sätta på nåt hårt för att kontra, och väsnas massor ikväll.
Muhahaha.

______________________________________________________________________________________________

Men kan ju meddela att jag är lite glad också.. på nåt vis så pirrar det i magtrakten! :)

______________________________________________________________________________________________

Och tomten, här kommer en till grej till önskelistan..
Ett nintendo wii med tillhörande balance board. Jag tycker att jag är ganska snäll och förtjänar ett sånt nu!



Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Hej min gumma! Ja, du är den snällaste o goaste man kan tänka sig!Skulle önska att du hade en mamma med lite mer stålar så skulle du få det direkt, de vet du...L Det där armbandet du önskar dig: Är det i guld el. silver?

2008-12-16 @ 11:13:32
Postat av: Tisan

Hehe, sötmamma!



Det är ju av tomten jag önskar mig grejer, han har säkert massor med stålars :D

Av dig önskar jag mig en mysig jul med mycket guitar hero-spelande :)

Ang grodarmbandet så tyckte jag det var jättefint i båda färgerna, men kanske guld?

2008-12-16 @ 13:23:15
URL: http://patrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0