Update!

Ajaj, nu har det gått en massa dagar sen sist.. skyller på tentaplugg och att jag varit bortrest!

Senaste dagarna i fotoformat:



Fick 3 röda rosor en dag när jag stod och jobbade. Det kom fram en kille och sa "Hej, jag tycker att du är så fin, så du ska ha dom här!" :)
Samma dag blev jag bjuden på 2 dejter.. hm, måste ha varit nåt speciellt den dagen!



Lite gott för att orka plugga



Tentapluggande hemma med mina små übergosiga katter var inte det lättaste. Zelda kom och lade sig över böckerna och mina händer på tangentbordet hela tiden & Måns låg på kurslitteraturen.



Sveriges bästa band In Flames spelade på Grönan. I like.



Min bästa vän fyllde år (hon fick den fantastiskt snygga rosa klänningen av mig)!



Sen har det hunnits med en tur med båten i Stockholms skärgård också.
Stannade till vid en ö och solade och badade. 13,5 härliga grader var det i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0