Ben & Jerrys, mmm...

Det finns inte någon godare glass än "Ben & Jerrys - chocolate fudge brownie".
Var på universitetet och fikade med sötaste vännen och kunde inte motstå frestelsen... Den glassen är bättre än det mesta!


Annars så har jag varit på möte tidigt i morse och sedan pluggat med min grupp. Gick upp halv sex, och har varit så himla trött hela dagen, så när jag satte mig på bussen somnade jag direkt och satt och donkade in huvet i rutan hela tiden... :)
När jag klivit av bussen i Norrpan så gick jag en sväng till Stadsmuséet. Där hade dom en utställning om laget i mitt hjärta - IFK Norrköping. Det fanns en massa härliga bilder som ni måste gå och spana in!

Sitter just nu och försöker koncentrera mig på att läsa en rapport tills i morgon, men mina katter är övergosiga..
Här är ett par bilder när dom är lite lugnare och väldigt sömniga.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sällan du somnar på bussen vännen :)

2008-05-22 @ 20:31:54
Postat av: Grisen

M&Z är gaaanska söta!

2008-05-26 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0