Ny lägenhet - nya inredningsprylar!

Om 40 dagar bär det av mot min nya lägenhet! :) Den går i charmig i 50-60-talsstil, vill gärna behålla och framhäva det fina i lyan! Tänker mig ett riktigt kitsch-kök... Kan inte sluta kolla på olika inredningssidor och bloggar! Funderar också på hur jag ska inreda min balkong som är ganska stor. Letar efter ett bord jag har sett någonstans, men kan inte hitta det.. Det ser ut ungefär såhär, men det jag har sett är i riktigt knallgrön färg och lite mer krusidulligt.



Kommer här på min sida att lista alla mina favoritsidor och en önskelista till min nya lya!

Mitt första måste:
image2

Helt underbart porslin "Sushi-Zara" (äpple + blad) som jag hittade på http://www.designonline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0