Prat i sömnen

Blev väckt ett flertal gånger i natt av han jag bor med som har en förmåga att prata i sömnen. Nu var det väldigt längesen sist, men i natt, då blev det mycket snack..
Sista gången han väckte mig så var jag lite trött och tjurig, klockan var 3:30.
Konversationen:
Han: DU!! (och knuffar mig i sidan)
Jag: Stördo, sov! (och vänder mig om i hopp om att han ska "somna" om)
Han: Jamen du! Var är propellern?
Jag: Va? Vad menar du? Jag sover!
Han: Jaa.. den är ju inte här i allafall! (Han ska visa och petar mig på ryggen, hans ögon vidöppna och hans leende jättestort och finurligt)
Sen somnar han om :) Han måste ha trott att jag var Karlsson på taket eller nåt, hm.

Annars har dagen bestått av pluggande, läser sociologi just nu så det är en massa gamla gubbar och deras teorier jag ska lära mig. Nu ska jag läsa en sou-rapport, "Integrationens svarta bok". Efter lite läsande ska jag gå ner i källaren och påbörja rensning av mina saker inför flytten.

hejpussses

Kommentarer
Postat av: PP

ha! jag ville bara vara först. kan du inte skriva ett utförligt inlägg om vad pp-skap innebär? puss

2008-05-14 @ 14:24:48
Postat av: Linda

Hahaha...Karlsson på taket..

Kul att du med bloggar..kolla in min och se bilderna från grillningen ;-)

Kram på dig gumman!!

2008-05-14 @ 15:55:51
URL: http://www.ninnie11.blogg.se
Postat av: M a r i a k o d e n

Hallå...... Men så snygg bakgrund du har!
Är så impad över ni som får till snygga bloggar....
Ha en bra kväll...å tack för snälla ord hos mig!!!

2008-05-14 @ 20:21:43
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Anya

Att han pratar i sömnen beror på för lite analsex !!?

Varför tar du den inte i röven ?

2008-05-15 @ 20:14:09
Postat av: Patrice

Röven: Är du störd eller?

2008-05-15 @ 23:08:08
Postat av: Anya (den riktiga)

Angående inlägget 15-maj, så är det INTE jag som skrivit det. Det verkar var någon som är mycket smartare och mer påläst än mig. Jag hade ingen aning om att det fanns ett sådant samband.

2008-05-16 @ 09:47:18
Postat av: Maria

ha ha d där lät komisk

2008-05-25 @ 20:03:06
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0