Särskrivningar

Särskrivningar, precis överallt dyker dom upp.
Ganska irriterande, men de kan vara rätt underhållande också..
.. Kassa medarbetare
.. Morgon rockar
.. Mjuk glass
.. Kul glass
.. Passa på! Köp din brud eller balklänning
.. En brun hårig flicka stod vid en bar disk och pratade med en sjuk gymnast
.. Rök fritt
.. Skum tomte
.. Glad packad räkmacka
.. Jag är inte rädd för att visa fram fötterna
.. Jag har en bra grund, men ingen vidare utbildning
.. och en rikigt bra

image16


Annars har jag haft en galen och rolig helg med både jobb och party! Börjar piggna till nu tror jag. Helgen som kommer får bli lugnare, har planerat in ett par mysiga middagar med vänner. Och på torsdag bli det efterrättsklubbmöte igen! Det bästa :)

Nu ska jag gå och sova, ska på möte tidigt i morgon bitti.
Hejpusses

Kommentarer
Postat av: Maria

ha ha ha ha

2008-05-25 @ 20:01:54
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0