Förstahandskontrakt!

Waaah, är så glad!

Min hyresvärd ringde i förrgår och pratade in ett mobilsvar där han sa "ja du ska ju flytta sista december så jag tänkte komma och visa din lägenhet för några". Jag hyr bara i andrahand och fick panik, för jag har inget att säga till om då...
Försökte ringa upp honom, men fick inget svar varken igår eller i förrgår. Började kolla efter lägenheter, det är ju bara en månad kvar liksom!

Men, så äntligen ringde han upp mig i eftermiddag... och sa att jag kan få överta förstahandskontraktet på lägenheten. JAAAAAAAAAA! Studsade upp o ner i universitetets korridorer av glädje. Så jäkla gött!
Får kontraktet nästa vecka så efter det ska det firas med en rejäl inflyttningsfest! :D

Ikväll ska jag på pyjamasparty och filmkväll i Norrköping, i morgon blir det julfest på Grand med jobbet o sen en liten utgång till Hugos.
_________________________

Apropå ingenting.

Genre, vad konstigt det stavas med tanke på hur det uttalas?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0