Je suis le mouton de maison Engelbrecht!

Igår hade vi en galen kväll jag och mina gamla gymnasietjejer (Ribosomen, Softlan, Cykelgudinnan, AlleBalle o jag Mouton de maison). Det blev pocketbokhazard, vindrickande, sanning och konsekvens-spelet (!!) och en massa skvaller. En helskön fredagkväll mao. Har en grym teckning här då R skulle "rita de två könsorganen", väldigt fin måste jag säga! :) Det blev också en sjätte inspelning av vår tikidi tikidi-låt, grym är den! Hehe.

Får se hur denna lördag slutar, hoppas på mycket dans och myys! :D

Sitter nu och spanar in en massa tattoosidor, hittar så mycket snyggt! Funderar just nu på att tatuera in min största skräck på överarmen, en fet orm. Med schyssta skuggor och fjäll i olika färger. Annars är jag lite inne på att köra old school, med körsbär, svalor, pinup, rosor m.m..

Jag önskar mig:
superkärlek
och nån som vill köpa denna ring åt mig :)

Ringen som är så himla fantastisk heter Rosa Cushion och kommer från http://www.olelynggaard.dk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0