Schjuuk

Bläbläblä vad bajs jag mår. Skulle till skolan i morse, och ville verkligen gå men det gick inte. Har legat däckad hela dagen hemma hos A, vaknade vid tre. Nu har jag precis tagit mitt pick o pack och flyttat hem igen. Men det känns skittråkigt, kommer sakna att bo med Ballesch! Förhoppningsvis så får jag iaf lite sällskap av mina kissar som kommer hem snart igen, dom har bott hos husse i en vecka nu.


Ser snön yra här utanför fönstret o fick ett litet lyckorus när jag gick mellan bostäderna. Hur fint som helst ute... I love snö.

Kollat på lite Madagascarklipp precis, helt underbar! Ska kolla på tvåan i veckan med Karusella, Anna-Veva o Andreas.
Just det, fick sällis på morgonen i lördags innan jag skulle upp till jobbet. Eller, kl sex närmare bestämt. Då kom Andreas (4 år) till mig i soffan o sa "jag vill gosa med nån", sötungen :)

Julian: [Mort grabs Julian's foot] What did I tell you about the feet! Maurice didn't I tell him about the feet!
Maurice: He did tell you about the feet.
Mort the Mouse Lemur: [cutely] He he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0