123 saker

Har lagt till ett program över mina favoriter som går på tv, nämligen 123 saker (varje svensk bör veta). Det sänds precis just nu, alltså på onsdagar kl 20:00. Mycket intressant, hoppas på att bli mer allmänbildad.
Kan tilläggas att boken "Vad varje svensk bör veta" också är en favvo.

Ikväll har jag laddat upp med en fet godispåse för att orka tentaplugga... börjar bli fullt i skallen bara!
Följer självklart fotboll lite på håll också.. Det står 1-0 till Norrköping (!) mot Ljungskile i skrivande stund.



Har hittat ett halsband jag vill ha (gör alltså allt förutom att plugga för tillfället)


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej kompis. Oj vad gott med lite godis.....Själv prövar jag GI....men blev jävligt sugen när du skrev godis. Hörde om Pernilla, kul. Kram

2008-10-22 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0