Filmfestival

I morgon börjar den, årets upplaga av Norrköpings filmfestival!
Har fått gratis ackreditering till hela festivalen, så mycket film ska det bli! Har 14 "måstefilmer", och så blir det säkert några till. Första filmen i morgon blir "låt den rätte komma in". Har nyligen läst den boken så blir skitkul att se filmatiseringen av den (känns som att jag har skrivit det här förut, men men..). Emellan alla filmer blir det lite mat, möten med vänner och jobb. Och skola såklart.

Ska iaf bli 10 superroliga dagar! Jag känner att jag behöver det, har varit så mycket skit som tagit upp för mycket av min hjärnverksamhet på sistone.

Just nu sitter jag och kollar på "Maria full of grace" som visas på tvåan. En så bra men fruktansvärd film.. måste ses om ni inte gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0