Filmhelgen är över, nu är det måndag igen..

Måndag..
Gaah, är helt slut. Dagen började med två möten, första klockan åtta. Sen blev det att grupparbeta som fan, och i slutet av skoldagen var det seminarium.
Att jag är helt slut beror nog på att jag är trött efter helgens bravader, både fysiskt och psykiskt.. mycket skit i skallen som snurrar runt. Orkar inte vara glad som alla verkar förvänta sig att jag ska va. Men jag längtar efter att vara riktigt genuint glad igen.

... har annars haft en helt ok helg! Party i fredags, jobb i lördags och har kollat på sex filmer på filmfestivalen.
I fredags kollade jag på "Låt den rätte komma in" , i lördags "Once" och "Darjeeling limited", igår "I andras ögon", "Jag vill inte leva detta livet"  och "The waiting room". Så lite kultur blir det, inte bara party även om det kan verka så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0