TGIF

Idag är det fredag, vet inte riktigt varför jag skrev den överskrift som jag skrev. Kändes kanske som att jag skulle vara ledig, fast ska jobba nu idag och i morgon.. Men det blir nog bra! Skulle behöva dessa dagar till att plugga bara, tenta om en vecka. Idag efter jobbet så blir det lite mer filmfestival som sagt.. "Be kind rewind" och "Det levande slottet". Schüsst!!!
I morgon blir det avslutningsfest för festivalen i Norrpan.

Igår kväll blev det inte sängen direkt som jag tänkt, låg hemma hos mig och kollade på film med M. "Rules of attraction", den var dock inte så bra som jag tyckte mig minnas. Men det är fortfarande svinkul när dom hoppar i sängen och har kuddkrig :)

Har två roliga saker att se fram emot: den 29/10 är det In flames i Sthlm, ska bli hur kul som helst!!
Sen vecka 49 (ja, det är toklångt fram) så ska jag till Gbg och hälsa på en vän :)
Men.. nu är det psykologipluggpluggplugg som gäller.

HAHAHA.. gå in på den här sidan förresten: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_feces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0