I like Thomas Sabo

Har inhandlat ett armband som jag bara älskar. Thomas Sabo är skaparen och han måste vara en jäkligt klipsk snubbe. Det är ett armband som man fäster berlocker på, och varje berlock kostar mellan 198 och 998 kr. Eftersom man vill ha några (du kan välja mellan 450 st!!) på varje armband så blir det ju lite monnisar, och han måste ju bli lite smårik på alla som köper armbanden. Typ såna som jag. Jag känner mig som 12 igen då man köpte halsband med ens namn på.. Men de e nice!



Ett armband och en döskalleberlock blev det till att börja med



Har köpt en nygammal telefon också, rätt billig men jag tycker det är en kanonmobil! Den har varit min favorit ett tag, den är ju grön :)

Igår blev det middag med lite goa vänner. Skulle äta thai på Cocounut men dom stängde precis när vi kom, så det blev Ming istället och "tle små lättel". Vi hade sjukt roliga diskussioner, högst obarnvänliga. Kan inte berätta nåt av det här, det kan vara lite känsligt kanske, men underhållningsfaktorn var enormt hög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0