Önskelista

Finns så mycket fina prylar och mojjänger.. give me.





En robotkruka :)




Spetstejp. Tänkte fixa mina skåp i köket, ta bort köksluckorna och sätta på spets på listerna.




Första gången jag såg en någorlunda fin klockradio, så var tvungen att ta med den.



En tejp(tape)hållare


Hahahahaa.. medan jag satt här och spanade in olika prylsidor så halkade jag in på en riktig skvallersida. Ett forum där folk diskuterar huruvida Katarina Sandström (hon från rapport) har varit man eller inte, och det är galet mycket folk som har sina gissningar och åsikter om det... Roligt man kan ha! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne Håkansson

He stumpan! Kan du inte skriva var man hittar dessa prylar oxå?:D Love o Kraaaam!/ Mammi

2009-12-01 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0