Äntligen snö!

Som jag har längtat efter snö. Alla vänner runt om i sverige har skrivit "det snöar" hela dagen på sina facebookstatusuppdateringar. Nu snöar det äntligen här i Norrköping också. Snälla ligg kvar en stund. Har tänt en massa ljus, lyssnar på spotify (Michael Jackson-Beat it just nu), myser med mina kissar och dricker cola ur glasflaska. Me like.

Vaknade i natt med världens huvudvärk, illamående och kallsvettningar. Usch. Kunde inte somna igen förrän sent i morse och sen har jag bara legat i soffan och spanat serier och sovit om vartannat. Är lite rädd att det är min migrän som börjar komma tillbaka. Känner igen känslan. No good.

Annars så måste jag säga att jag är lycklig. Trots att jag har sjukt många konstiga tankar som snurrar runt i mitt huvud. Är kär uppöver öronen, har världens bästa vänner och mamma och syskon.

http://kristinaosophia.files.wordpress.com/2009/08/cocacola.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0