Min önskelista till tomten

Bästa Tomten!

Om du tycker att jag har varit snäll i år så kommer här min önskelista inför julen 2009 (utan inbördes rangordning).

pic1
Broschnål (110 kr) från inreda.com som du hittar här

Gult bananfodral
Bananfodral. Har alltid tyckt att dom är så fula, men nu insett att jag behöver ett fodral till mina bananer jag tar med mig i väskan. En brun, mjuk och sönderstött banan är en äcklig banan. Fodralet (29 kr) från milq.se finns här

Plåtburk för Socker - Dixie
Denna finfina burk för socker (149 kr) från milq hittar du här. Det finns en massa fina burkar i samma serie, det här är bara en av alla fina.

Survival Mask
"Survival mask" :D Vet inte vad jag skulle ha den till, men... en sån måste man väl ha? Här finns den för 39 kr.

Info om Thomas Sabo BerlockInfo om Thomas Sabo BerlockInfo om Thomas Sabo Berlock
Thomas Sabo-berlock till mitt armband. Vet dock inte vilken jag vill ha.. Finns så många att välja på, men nån av dom här kanske? Berlockerna hittas i Klockmaster-butiker eller här


Röd - Kent - Musik
Skivor vill jag alltid ha. Kents Röd (149kr cdon.se), Muse Haarp (99kr), Muse The resistance (149kr).... bl a.

http://media1.vgregion.se/vastarvet/klvm/foremal_bilder/06001/06%20570.jpg

Ett strykjärn behöver jag också. Kanske ett något mer modernt.

Önskar mig filmer också. Och kläder. Och kitschgrejer (bl a från kitsch.se). Och knåpsaker. Både för hjärna & händer. Och böcker, bl a "människohamn" av John Ajvide Lindqvist. Och ett våffeljärn!

Nu ska jag öppna lucka nr 3 i julkalendern och äta en liten chokladbit. Om jag är vaken i 45 minuter till så får jag öppna en till :)

Hejpusses

Kommentarer
Postat av: Tarmen

Hihih,den där survival masken är faktiskt lite lik riddarfingret. Dvs en helt absurd sak som man känner att man bara måste ha :)

Vad länge du höll dig vaken igår btw! Jag somnade faktiskt som en stock efter att vi pratat igår och vaknade minst en timme innan klockan ringde. Det är mycket suspekt när klockan är satt på 05.30.

Puss

2009-12-04 @ 17:48:42
URL: http://systervalcross.blogg.se/
Postat av: Susanne Håkansson

Du är värd så mycket mer än jag kan ge dig o har råd till, det vet du gumman!:) Det du önskat här var ju "snälla" mammapriser iallafall!:D LOVE U!! Pussar o kramar/ Mammi

2009-12-09 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0