Julafton

Har haft en kanonjulafton! Jag har visst varit jättesnäll i år för jag har fått en massa fina paketet.
Assnygga jeans, thomas sabo-berlock och en stekpanna bl a av min fina man. En skitasnygg levis-tischa av min ende lemurvän. En röd skinnjacka, ett upplevelse-presentkort m.m. av mina svärpäron i Åby.
Mycket good shit helt enkelt!

Julaftonen kanske inte började top notch. Ralph (bmw:n) dog när vi nästan var på plats hos Johans pappa, så den fick bogseras från vägen. Vi skulle egentligen sova i en stuga mitt ute i ingenstans men eftersom vi inte hade nån bil så sov vi kvar i åby. Men det var mycket mysigt :)
Ikväll blir det bärs och umgänge på Munken. I morgon Sonic surf city på Palace.

Pussokram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0