Alla stjärtars dag och andra dagar

I lördags vaknade jag upp halvbakis efter en utekväll på flamman av att mobilen ringde. Fick blombud :D Jättefina rosor med tillhörande kort från mitt ex.. fiiiint!
Fick också nallebud av min söta mammi och mina syskon, en supersöt kanin som heter Skruttan :)





Alla stjärtars dag spenderades först med H, vi var alltmänt trötta och satt på stan och åt semla o pannkakor. Mums!

På kvällen blev det stjärtfest med en massa trevliga människor, efter det Palace där S bjöd på skumpa. Sash och Pandora var ute på 90-talsturné med S, askul! :) Jag som skulle vara duktig och bara dricka folköl, det sprack visst.. Var också på Hugos där det dansades massor, efter det hamnade vi visst på en svartklubb på stockholmsvägen.. vet inte riktigt hur det gick till! Men en sjukt rolig kväll, tack alla som bidrog till den! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0