Freitag

Idag är det fredag och jag är ledig hela helgen, sköööönt! Iof har jag en massa att plugga, men inget jobb iaf. Ikväll blir det storhandling och sen bara en lugn filmkväll.
Igår var jag i Norrköping hela dagen och pluggade med Sara och Hella. Efter blev det afrodans på SATS med Hella, askul! Men ska aldrig med vara barfota, aj vad ont jag har i fotarna! Värsta stora blåsan under storstompen (stortån). Efter träningen blev det sushi... mmm! Världens bästa mat, om jag var tvungen att välja en maträtt att äta varje dag skulle det lätt bli det.

Har fortfarande inte klurat ut vem som har beställt Allers till mig.. Men lite glädje har jag av den måste jag säga, sitter och löser sudokus nu till morgonkaffet :)

Har lagt en beställning på H&M, dom har ju börjat med inredning nu. Det blev bland annat en kudde designad av Liselotte Watkins. Me love me like. Hon gör såå fina mönster!

Detta är lite från H&Ms nya Home kollektion, kudden jag beställde är den uppe i högra hörnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0