Linköping vs. Norrköping

Efter att ha bott i Norrköping i 8 år så flyttade jag till grannstaden Linköping. Kan ha varit ett av mina sämsta beslut nånsin. Jag och staden kommer inte riktigt överens. Ok att det är skönt att ha nära till uni, men allt annat=me no like. Att flera vänner snart flyttar härifrån gör ju inte saken bättre. Glää. Och.. min lägenhet. Jag gillar det mesta med den. Men! När grannarna spolar i toan så låter det som tjutet från ett ånglok eller nåt. Detta betyder att jag inte kan lägga mig och sova förrän den sista grannen lagt sig, och sen kan jag inte sova efter att den förste gått upp på morgonen. Ofta blir det sömn i högst 4-5 timmar... less.

Mycket gnäll. Jaja, ska nog kolla på nåt nytt boende snart, förmodligen i Norrköping. Hemma.



När jag var liten så samlade jag på såna där tuggummibilder, och nu har jag hittat några som jag hade glömt bort.. "garbage pail kids", jag hade ju massor av såna! Shit vilka bilder, tror inte jag tänkte så mycket på hur dom såg ut när jag var mindre ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0