The last kiss.

Har haft en trevlig kväll med en massa härliga vänner. Först blev det sushi för min del, sen en massa skvaller o snack och sen började vi kolla på en film. The last kiss med bl a  Zach Braff blev det. Jag hade tyvärr glömt bort att jag redan sett filmen och tycker att den är så full av ångest. När halva filmen hade gått bestämde jag mig för att gå hemåt, orkar inte med ångest just nu känner jag och tänkte ändå försöka mig på en någorlunda tidig kväll eftersom jag ska upp och jobba i morgon.
Filmen handlar om en massa olika par som bryter upp från sina förhållanden när vuxenlivet blir för allvarligt med bröllop och barn m.m. Den är bra gjord, men ibland känns den lite för highschoolserieaktig och den blir lite för mycket. Nä, ingen film för mig!

Nu har jag diskat och ska lägga mig i soffan och somna till nåt av alla asbra program som går på tv-apparaten.

Just det, har också lyssnat massor på Creep ikväll. Me like, me love.
Här har vi låten i fyra olika versioner, först med Radiohead som gjort låten (deras debutsingel 1992), sen olika versioner av Korn, Timo Räisänen och Damien Rice.
Vilken gillas mest?










Kommentarer
Postat av: sofia

Älskar denna låt!!!! Måste säga att trots att jag gillar Radioehead bättre överlag så tycker jag ändå att Korn gör denna låt bättre! Korns version är alltså bäst enligt mig:-)Puss o kram!

2009-02-21 @ 00:18:18
Postat av: Anonym

creepy...

2009-02-21 @ 00:20:02
Postat av: Anonym

Eller den här:

qjc&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=69NerQgqjc&feature=related

2009-02-21 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0