Vita hästen..

Damn it. Vita hästen förlorade igen.

Jag var skittaggad när jag gick på hockey idag! Var som vanligt med Johan och Jonas, men fick också med mig Sara och Victor :) Först ser det bra ut och dom leder med 2-0, sen går det bara utför... Skövde vann till slut med 3-2. Skåre vann sin match mot Örebro så nu gick det verkligen skit.. Dom behövde poängen och lite målskillnad för att komma ikapp, men icke...
Största underhållningen under "hockey"matchen stod en av pompomdansarna för. Kunde inte sluta garva åt den stackars flickan i högra hörnet som inte hade nån taktkänsla och gjorde tvärtemot vad dom andra gjorde om och om igen.

Nu ska jag göra nåt för att bli trött så jag orkar plugga i morgon. Funderar starkt på att införskaffa några slags sömntabletter, det här går ju inte! Att inte kunna sova alltså.  Ända sen jag flyttade och började sova själv har jag sovit crap. Behöver någon bredvid mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0