söndag med te, pluggböcker och ghost whisperer

Jajjemen, då var det söndag igen och helgen är snart slut. Jag har dragit på mig en crapförkylning, har hostat hela natten, haft mina vanliga nysmaraton så det känns som att hela hjärnan åker ut och så har jag bajsfeber. Crap som sagt.

Hade en mysig gårdagskväll med J, thaikäk och tv-gloende. Hoppas bara inte jag smittat honom! :/

Oj, nu måste jag vara väldigt känslosam... sitter i soffan med Ghost whisperer på i bakgrunden och småkollar lite. Kom precis på mig själv med att nästan börja gråta när det blev lite sorgligt.

Måste fixa lite mer att dricka nu, buljong blir det nog.

Här är en bild på min finfina kisse serverad på en bricka :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0