Tattoosugen som tusan

Jag vill ha en ny tattoo! Eller flera. Mmm... vill bygga på mina körsbärsblommor som jag har på skuldran. Vill ha nåt snyggt motiv på halva högerarmen, blir en tripp till Lucky7 nästa vecka för tidsbokning och lite snack.


Mina körsbärsblommor


Igår blev det en lugn fredag hemma, fick besök av A och så gjorde vi fruktsallad och kollade på skit på tv-apparaten.
Dagen innan det så var H här på visit, vi låtsades att vi hade pengar och åt sushi för mina rikskuponger och gick på bio för hon hade biocheckar :)
Såg "Changeling", en film som var både jobbig och bra. Den är baserad på en verklig historia och handlar om en mamma vars barn försvinner, och sen när polisen säger att dom har hittat pojken så är det inte hennes barn även fast både pojken själv och polisen säger det. Jaa, lite rörigt.. men se filmen!
Efter bio och mat halvsov vi på soffan och morgonen efter vaknade vi och åt en goo frukost och kollade på sex & the city.



Om en stund kommer J hit, det blir nog mest myslugnt med mat och film. De e nice! :D

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0