Ensam hemma

Usch, vilken tråkig kväll jag har! Tänkte att det skulle bli skitskönt att bara vara hemma med mina kissar och ta det lugnt alldeles ensam, men icke. Det är ju jättetråkigt! Det är inte ett enda bra program på tv:n. I brist på annat sitter jag nu och kollar på Wallander för första gången, men ska nog ta och läsa lite ekonomicrap istället.

Idag har jag jobbat min näst sista dag som mobilsäljare, iaf på ett tag. Nu är det djurparken och skolan på heltid som gäller, och vet inte riktigt hur två heltider ska kunna passas ihop, men det löser sig! Såg min budget för hur mycket jag ska jobba i maj, 200 timmar ska det visst bli. Tjoho!

Har beställt en ny mobil, tänkte testa att använda Nokia ett tag, jag som annars är en väldigt trogen användare av Sony Ericsson. En 5800 xpress music blir det, hoppas den kommer snart! Blir niiice :)
Har varit lite skeptisk till om jag kommer gilla att ha en heltouchskärm, but I think I will like it! Har stått och pillat på demotelefonen på jobbet idag och gillar den mer och mer!


Me like:
  • Det är schysst att man kan välja vad man vill ha för tangentbord (skriva för hand, qwerty eller alfanumerisk) när man skriver sms och andra textinmatningar
  • Den har grymt bra stereoljud när man vill lyssna på musik
  • 8 gb minne
  • Blir bra bilder, även fast den "bara" har en 3.2 mpix kamera (grym att filma med också)
  • Inte alls trög att bläddra i som vissa andra touchmobiler har en tendens att vara
  • 3.2 tumsskärm med finfin upplösning
  • 3.5 mm-uttag
  • Batteritiden ska va kanon
  • Turbo-3G
  • Wlan
Blir spännande att få hem den! Mer omdöme om den kommer förmodligen senare.

Hejpusses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0