Härlig helg och Ed Hardy

Har haft en lugn och skön helg, asnice! Enda helt lediga helgen på ett par månader framöver..
I fredags blev det en heldag ute på Kolis, känns kanon att börja jobba där igen! Känner mig som hemma :D
Igår blev det en powerwalk och sen lunch på stan med M, på kvällen tacos o mys med J. Idag har jag inte gjort så överdrivet mycket ännu, frukost, ett bad och lite spanande efter jackor och bikinis. Längtar så efter vår och sommar, och precis nu började det snöa igen. Crap! Vill kunna använda mina supersnygga ed hardy-pjucks ju! Har spanat in en bikini också som jag vill ha, måste nog köpa den. Vill ha parfymen också, den luktar mumma!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0