Socialt monster?

Det här med att vara ensam, jag har alltid tänkt att jag tycker om det och att det är skönt. Men... efter ett snack med en killvän i helgen så har jag nog insett just det att det bara är inbillning. Han sa att jag är ett socialt monster. Det stämmer nog, jag känner ingen ro och blir mest bara stressad av att vara ensam.

Är trött på det nu. Vill bo med nån tror jag minsann!


Juuuust det. Har fått min nya mobil, Nokia 5800! Och... melovemelike! :D Fick den igår kväll och satt och lekte i flera timmar... Den känns fantastisk! Nice med så stor skärm och stora knappar, har inte använt pennan en enda gång. Eller jo, en bara för att testa.

Nu efter lite tv- och döskallegodiskväll i soffan blir det sängen så jag orkar gå upp tidigt morgon. Då blir det en dag med läsning om hälsa, sen föreläsning, sen jobb med M och sen tackfest på kvällen. Blir en låång dag har jag en känsla av. Är så jägarns trött nuförtiden, hinner liksom inte vila ut ordentligt. Men trivs man med vad man gör så ordnar sig allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0