Sunday bloody sunday

Veckorna går så sjukt snabbt.. nu är det söndag igen, vilket oftast betyder ångest inför måndagen. Och det gör det också idag. Man hinner ju aldrig med så mycket som man vill på helgerna. Tipiskt.
Denna helg har bestått av umgänge, korridorsfest, slöande, inflyttningsfestande, hugos och söndagsägg&bacon&champinjonätande med tillhörande cola. Coca cola måste vara den bästa skapelsen nånsin, nästan iaf. Lampan var ju också en smart skapelse.

Igår på inflyttningsfesten skulle Mora lära mig lite arabiska, det gick sådär. Du är fin hette nåt sånt här "tikitikir mah dom" och satan vare med dig hette nåt liknande sjuttonde maj typ "shatana mae".

Idag har Nifters intagit studion för mixande av nya skivan, ska bli nice att höra resultatet sen!

Idag fyller också min mammie år, 45 är hon nu. Min bästa lilla mamma. Om mindre än två månader är det min tur att fylla 25, shit. Ändå står liksom allt stilla, händer inget av betydelse känns det som. Jag vill bli vuxen och ha nån att bli vuxen med. Tror jag.

Nu måste jag hämta mer cola och äta mina goda rödsvarta döskallar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0