Drömmar

Det är så skönt att bara låta tankarna flyga iväg och drömma lite, alltså när man själv får välja vad man drömmer om. Inte jobbiga nattdrömmar som man inte kan styra över.
Duschen kan vara det bästa stället, där sker drömmandet helt ofrivilligt från min sida. Det bara kommer och är okontrollerat, men det är så gött att bara stå där och känna det heta vattnet strila över kroppen samtidigt som man drömmer sig bort. Om jag har en tid att passa så måste jag nästan alltid sätta på alarmet på en viss tid för att jag inte ska fastna där och komma försent.

Jag vill vara klar med min utbildning och börja arbeta på riktigt. Ett roligt och stimulerande jobb med härliga utmaningar. Vill flytta till en större lägenhet, skulle va nice för mig men kanske mest för kissarna så dom får mer utrymme att springa och vara sådär galna på. En lya med badkar och svarta trägolv och en stor balkong/terrass.. Och så vill jag ha en massa pengar så jag kan köpa en riktigt stor och skön säng. En walking closet skulle också sitta fint.

Såhär ska min hall se ut, nästan.

 

Är också sugen på galna äventyr och resor. Vill så mycket... ta dykarcert, hoppa från ett flygplan, fjällvandra och fiska, upptäcka nya saker.

Men det jag längtar efter mest är att känna att jag har tid. Att kunna hälsa på och umgås med alla jag knappt hinner träffa som det är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0