Hahahhaaa

Har lite svårt att sova.. hostan tar livet av mig, känns som att jag ska hosta upp lungorna snart.

Så underhåller mig här i brist på annat. Ska snart kika på I love you man, efter tips från nataber.

Men nu.. haha, nattensmess.se
Har dökul, kan vara för att jag är rätt trött vid det här laget.

Hörde nyss att han ljög om att han ska åka bort imorn för att få ligga med mig snabbt. Jag funderar på att få mens.

Hon ville acceptera en vänförfrågan på facebook när jag var inne i henne så jag antar att jag var skitdålig.

hörde att hans kuk är mindre än mitt lillfinger... jag börjar bli så packad nu så jag orkar inte ens bry mig. han får väl ta hjälp av fötterna, vafan vet jag

Blev anmäld som död av en gubbe som skulle till jobbet imorse, snuten kom och konstaterade motsatsen som tur är. man fick skjuts in till stationen i stan, hade vandrat 6tim åt fel håll...3ggn jag är där nu, samma cell varje gång, nästa gång ska jag fråga om man inte kan flytta in på heltid, är sjukt fattig efter igår. Jävla finanskris!

har ingen sagt till dig att det är mössa på som gäller i Thailand?

Orakat ÖVERALLT. Panik! Är i saltis. Behöver skjuts

jag vill så gärna ligga med dig ikväll men men vi håller på att planera bröllopet och Hanna blir så sur om jag skjuter upp det igen


Kommentarer
Postat av: Julian

Hahahahah,jag tyckte det var skit kul! Fast jag ör iof skittrött. Är ju inte direkt känd för att ha hög humor heller så vet inte om det är ett tecken på att det var kul egentligen, men jag gillat iaf :)

2009-11-13 @ 09:49:07
URL: http://systervalcross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0