Jag älskar Kodjo

Alltså, morgonpasset gör mina morgnar. Kodjo är bara så skön! I morse när jag "vaknade" efter att ha legat vaken hela natten av feberfrossa så blev jag ändå glad av att höra morgonpassets röster. Kolla in Kodjopedia!

Men natten var inte rolig, tycker det är konstigt att man kan frysa och vara så varm samtidigt. Har bara legat hemma hela dagen och kollat på film. Nu dricker jag precis min första kopp kaffe och hoppas på att huvudvärken ska försvinna lite.

Kollar på "up" nu, bra film :)
Önskar att någon kunde komma hit med en burkcola, det är det enda jag vill ha just nu. Nåt kallt och gott som kliar till lite i halsen.

Nu ska jag ligga och svettas lite till och försöka sova om ett tag.

Hejpusses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0