Stavgång utan stavar

Jahopp. Så har jag och syster valcross gjort det igen. Underhållt bilister alltså. Var på powerwalk som blev till stavgång utan stavar. Sniggt! Vid varje övergångsställ så utövade vi även indianhopp och utfall.
Hade väldigt härliga diskussioner också. Men dom kan jag inte gå in på. Tyvärr.

Helgen har varit alldeles underbar. Fårskallekryssning på Östersjön i fredags med diverse bravader. Sov i bröllopssviten (sweet 9000) och dansade överallt. Själva resan infriade allt jag nånsin tänkt om en Cinderellakryssning. 35-åriga appackade skrikiga tjejer och 45-åriga gubbar "det som händer på cinderella stannar på cinderella"- på ren östgötska. Det är lite jobbigt när man då som 25-åring känner sig som den vuxna.

På vägen hem från skolan idag så åkte jag campusbussen, vilken var samma buss (viking line) som vi åkte med i fredags till kryssningen. Den luktade öl - flashback!

Nu ska jag duscha.

Hejpusses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vi gjorde! Vi äger på stavgång utan stavar! Det är nästan så jag önskar att jag hade varit en bilist också så jag fick se showen :)

Men fan vad kul det var, MeLove MeLike!

Vi får ta en till senare i veckan. Funderar nästan på att ta en idag med och inviga senaste skivorna i ipoden.

Puss puss

2009-11-10 @ 18:29:42
URL: http://systervalcross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0