MUSE!

I morgon åker jag upp till hufvudstaden. Ska träffa min gris i morgon och ha en massa mys. Längtar helt otroligt mycket efter henne. Hon har varit min gris sen vi var 12-13 år (nu är vi 25) och det är så skönt att det fortfarande "är vi" :) Även fast vi träffas alldeles för sällan, bara några gånger om året, så är det alltid så himla bra och det känns som vanligt. När vi pratar och ses så är det som att vi skulle prata varje dag och det blir liksom aldrig sådär stelt som det kan kännas med vissa, vissa som jag har varit mycket närmre förut.

På lördag blir det lite stad, en massa sushi och mongoliskt (buffé där bakom sturegallerian, mmm) och på kvällen blir det Muse på hovet och party därefter. Helt fantastiskt roligt ska det bli!

Denna torsdagkväll firar jag med Ben&Jerrys Chocolate fudge brownie, och lite tidigare så blev det sushi med bästa Julian. Hon får mig att skratta så jag får ont i käkarna varje dag. Det är bra skit. Firar iaf att gårdagens tenta i arbetsrätt är skriven och att jag har gjort min sista dag på jobbet. Ska försöka koncentrera mig på skolan nu, blir konstigt eftersom jag har jobbat hela tiden under studierna. Men ska bli gött :)

Hejpusses o ha en alldeles underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0