Bio + ikea

Nu är det dag 6 efter operationen och jag har så satans ont. Både igår och i morse så vaknade jag kl 6 av att jag hade så förbaskat ont så jag låg och grät. Känns som att min hals ska spricka.. och tungan är jättesvullen. Så, nu har jag skrivit det. Snart är det bra och då slipper jag halsflussar, wei!

Igår var jag och min kille på bio, "inglorious basterds" blev det. Ruskigt bra!! Men så är det ju Tarantino också. Vilket alternativt slut på andra världskriget.

Idag har jag sovit massor för att slippa smärtan, men har också hunnit med en sväng till Link och Ikea. Köpte en byrå och lampa till hallen, en hylla och badrumsmatta till badrummet och lite annat småcrap.

Om en stund ska jag gå mot bion igen med min karl, ikväll blir det "Flickan som lekte med elden". I like bio. Det känns lite retro. Synd att min hals är som är den är just nu bara, är grymt sugen på att köpa popcorn av kioskmannen.

Hejpusses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0