The haunting in Connecticut

..based on a true story.

Har spanat film med min snubbe och jonass. The haunting in Connecticut blev det. Den var bra, inte asbra, men helt ok. Är bara så jägarns lättskrämd, men jag gillart. Nästa gång vill jag ha nåt läskigare. Gimme.

Dagen spenderades först på jobbet, sen var jag ute i skogarna och plockade kantareller med min plastsvärmor. Hittade inte så många svampar som jag ville, men däremot en massa djur. En ihoprullad snok, en bautastor spindel, fem myggor, en stor padda, en liten groda och en lurvig larv. Hittade också rådjursspill och hörde nåt stort som älgade förbi, en älg?

Nästa onsdag kör vi igen. Då ska jag ha med mig kameran så jag kan fota alla djur om det är brist på kantareller då med. Och mer kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0