Jumpsuit

Oj, shit pommes. Tänkte nu att jag skulle skriva om helgen som var och kom på att det redan är torsdag, och nästan helg igen :)
I lördags var jag ute med mina "gamla" kolmårdentjejer och ett par tjejer till. Vi åt massa och jättegod thaimat på Sing Thai. Verkligen galet hur mycket mat de serverar på en portion, och helt galet att jag åt upp nästan allt (utom paprikan, såklart). Biff med basilika extra stark blev det, mm.
Sen bar det vidare till bishop och grand för lite dans och drinkar/god öl.
I söndags blev det en nice dag med dessa tjejer på stan. Inhandlade en mycket härlig jumpsuit som jag sitter här hemma och myser i. Har tagit en äkta "provhyttsbild" a la alla fjortismodebloggar.

Provade fina glasögon (ja, jag är sarkastisk. Jag diggar inte dessa brillor).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback