Bröllop!

Igår var jag på bästa Anna och Mats bröllop! Helt helt fantastiskt. Känns knas och alldeles underbart när ett par av ens bästa kompisar gifter sig. Åh, blir alldeles lycklig i hela kroppen när jag tänker på det.

Det jag har varit så nervös över tidigare (som jag tror att jag skrivit om) var att jag skulle surprise-sjunga på deras bröllopsfest. Att sjunga är en av mina grejer jag inte gör. Jag bangar liksom inte för mycket, men när det kommer till det så gör jag det bara inte. En kompis sa "du skulle ju hellre streaka nerför drottninggatan än att sjunga" och det är nog nästan sant.

Förutom igår då. Bandet som jag körde med presenterade det som "fan, vi behöver en ny sångare. Detta är en once in a lifetime upplevelse. Patrice kom upp på scen!" Typ :) Paret blev mycket överraskade och grymt förvånade, askul! Har dock aldrig varit så nervös tror jag. Hit me med The sounds var det jag sjöng förresten.
Helt fantastisk vigsel och bröllopsfest med mycket roliga tal, god mat, grym underhållning och en massa dans.

Idag är jag dock grymt trött, en tredagars är för mycket alltså. Men har haft så grymt kul så det är det värt!

I torsdags blev det Harrys (?!), kul och en massa folk jag kände faktiskt. I fredags grillade jag, Hella och Walle nomnom lax och spelade guitar hero. Efter det så råkade vi hamna på party i Lindö, jacuzzi, öl och bubbel. Bra skit! Sen så var det det fantastiska bröllopet igår och efter det en danssväng på djungelklubben.

Fab helg med massa underbara människor. Me love me like.


Det finfina paret


Hit me


Bus och jag innan Harrys


Bubbel med Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0