Daimmiddag

Gick till affären nu efter jobbet i ett enda syfte: köpa middag. Det glömdes visst bort väldigt fort för det enda jag kom därifrån med var en daimstrut.. hm. Gott men mättar nog inte så länge.
Är det nån mer än jag förresten som sparar daimkulorna i munnen så kinderna är fulla av dom i slutet? Då har man liksom det gottiga till sist, annars smakar dom inte så mycket om man äter dom med glassen samtidigt.. :)

Det blir förresten att vara blond ett tag till, omröstningen på facebook sa visst det. Så på fredag ska jag kirra barret på Bellbox.
Det mörka kommer nog tillbaka ungefär samtidigt som höstdepressionen skulle jag tro.

Nu ska jag sova en stund, jag är lite halvdöd för tillfället.

Är f ö grymt sugen på en sån här!

Kare Spegel Ren Vit

999 kr från handladesign.se


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack, kul att du gillar dem ! =)

Den där spegeln har jag oxå spanat in..den är dönice..

2010-08-04 @ 20:04:51
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0