Wednesday bloody wednesday

Bah vilken skitdag det har varit! Tror att allt har gått sett... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Det enda som gick bra var att träna. Tappade bara flaskan och skruvgrejen till cykelstyret en gång så att alla i rummet kollade på mig, men det är ju bara småpotatis jämfört med resten av dagen.

Nu har jag smällt i mig två blodapelsiner, dom var yummie. Men jag blir alltid så besviken! Först är dom ganska stora, sen när man väl fått bort skalet och det äckliga vita så är det ju inget kvar?! Mycket jobb för lite apelsin kan jag tycka. Men det är ju gott.

På tv-apparaten nu så är det landet brunsås - "ett program för dig som äter" som alla pratat så mycket om, måste spana lite.

Hejpusses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0