Konstig dröm i morse om små elefanter och Jonas Wahlström

Haha, när jag låg och sov på mammas soffa i morse så drömde jag en massa.

Kommer mest ihåg drömmen om dom små elefanterna och en liten orm. Hade sett dom springa omkring i lägenheten (assöta, nästan som dom rosa flodhästarna) och då fick jag i uppdrag av Jonas Wahlström att fånga in dom.
Lyfte på en jacka i hallen och där låg bara en jättestor GIGANTISK orm. Men jag med min ormfobi fick inte vara rädd. För Jonas sa åt mig att sprätta upp ormens mage för att se om den lilla lilla ormen och dom små elefanterna låg där. Det gjorde dom, och kom hoppandes glada ur ormens mage :)

Kommentarer
Postat av: Julian

Ååh, jag vill ha dom små elefanterna hemma. Det ser ut som crap på mitt golv, tror du att du kommer äta upp det?

2010-01-07 @ 01:19:19
URL: http://systervalcross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0