mina senaste googlesökningar.

Har haft en härlig myskväll med min andra hälft, syster valcross. Har kollat på massa gamla bilder och asgarvat. Me like :)

Här är den kanske värsta.


Detta är ett urval av mina (och Hellas) senaste googlesökningar, så det är ungefär sånt här som rör sig i våra snurriga skallar:

mögelsporer
hattifnattar (jag ser tydligen ut som en sån)
hottentottar
amerikans bulldog
amstaff + tiger
faraohund
gunde svan + torka efter dusch
när karaktären krackelerar.
tappa tänder
livet är en hagga
squirrel
cameltoes
freddie wadling
stekpanna med räfflor
klitterbyn (hur kan man döpa en stugby till nåt sånt??)
dexter season 5 (jättelång tid kvar jue!)
orange äggula
röd pölse
dingding värld
väduren
andodrym
jabba jabba

salt'n pepa
wall-e gräshoppa
wall-e kackerlacka (ja jag hade fel)

besudla
tungan framför tänderna
lemur
halv bh
hård mozzarella
jägarhjälm
ompa lompa
stålhenrik
kroppen består av mjälte
död snö
sova på mage gravid
ryckningar i tummen
liten rosa flodhäst
green card usa
pull pull pull
jesu järnväg till himmelen

Kommentarer
Postat av: Syster Valcross

hahahha, me lajki dina/våra senaste sökningar :) En sak jag undrar över dock, en halv bh?

2010-01-31 @ 20:22:32
Postat av: mikael

Ahahahahah jag kan inte sluta skratta åt

1. gunde svan + torka efter dusch

2. halv bh

3. kroppen består av mjälte

2010-02-13 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0