Sushi i Norrköping

På vägen hem från skolan idag så tyckte jag att min kropp behövde sushi efter helgen intag av drinkar, pizza och kladdkaka. Det var gottt! Det har öppnat en ny sushibar (Man Yi Ta Me Hem) i Norrköping som jag var tvungen att testa. Den ligger på st:persgatan i samma kvarter som Saliga Munken.

 

Blev dock besviken när det var paprika i makin, bläkans! Så den går bort. Det ska väl inte vara paprika i?? Dom måste ha haft dåligt om grönsaker eller nåt, nästa gång ska jag beställa minus paprika.
Sukiyaki är fortfarande etta, det är dumt att det är det ställe som ligger längst bort!


Har hittat en fantastiskt fin kappa från Burberrys vårkollektion..

Modellen (tjejen) på bilden är Emma Watson (Hermione) från Harry Potter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0