Annas möhippa

Igår var vi på möhippa för bästa Anna! Är lite seg idag, men oerhört nöjd med hur vi planerat dagen igår. Top notch!
Nu försöker jag peppa inför en eventuell utgång ikväll, innan lite tacos hos Hella o Walle.
Här är ett urval av bilder från den fantastiska gårdagen. Längtar nu till bröllopet!
Jag och Anna precis innan paintballen ska dra igång. Roligaste ever för övrigt! Vilken instinkt man får, döda och överleva är det enda som gäller när man är ute på banan..
Anna fick vara lite utklädd till tiger :)
Vårt lag i femkampen! Annas syster Lina, jag, Annas mamma Annelie, och Anna. Jag ser ut som en liten hiphopare eller nåt :)
Sumobrottning is the shit! Dock är jag för liten för dräkten så klev mest på den och ramlade. Men sjukt kul!
Sen körde vi kroki. Stort tack till min vän Viktor som ställde upp som krokimodell!
Detta är finaste bilden, Annas teckning såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0