Skräckisar - favorit?

Ikväll, efter en lite halvjobbig dag då mycket gick fel, så har jag varit o myst hos Hella & Walle. Advent it was, som vanligt på tisdagar alltså.

När man har haft en sånhärn halvjobbig dag och när ens andra hälft (Hella då) är sjuk så är det helt ok att äta efterrätten först och varmrätten sen. Och sen efterrätt igen, men den orkade vi nog inte riktigt. Nomnom är det iaf med minidajmglassar. Det var också bra att vi gjorde det i den ordningen för annars vet jag inte om jag klarat av den, kollade på "Hellraiser" när vi käkade och blev lätt illamående av alla scener innehållandes likmask. Glä.

Hellraiser var för övrigt mer komedi än skräck nu när man kollar på den såhär 23 år efter produktionsdatum.


Vi diskuterade även gamla skäckisar.. min favvo är nog Gremlings.
Vilken är din favorit?








Kommentarer
Postat av: Bloody Disgusting

Hellraiser? Komedi? Du skämtar? Hellraiser är en skräckklassiker, kultfilm bla bla bla. Inte komedi någonstans! Jisses, människa. Hur gammal är du egentligen? Jag råder dig genast att du ser om Hellraiser och ändrar inställning. Se filmen med ett äkta skräckfilmsöga istället!!



Angånede min skräckfavorit så är det Sawfilmerna.

2010-07-28 @ 01:18:33
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Annie Monroe

Håller med dig ang Hellraiser, såg dom för 2,3 år sedan.. Och det blir mest på skämt liksom! Men det är ju kult så man måste ju se dom :)



Vet inte om jag har någon riktigt favoritskräckis, finns ju mycket kult som är bra. Och de flesta nya är bara skit.. men The Fourth Kind fick mig lite nervig så som Paranormal Activity :)

2010-07-29 @ 22:28:30
URL: http://anniemonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0